1. Ostatni seans filmowy (1971)
2. Papierowy księżyc (1973)
3. Maska (1985)
4. Poza sceną (1992)
5. W pogoni za sukcesem (1993)
Reżyser bardzo niedoceniany, chyba nawet trochę zapomniany. Szkoda, że jego filmy są tak trudno dostępne u nas...
1 - No i co, doktorku? - 9
2 - Ostatni seans filmowy - 8
3 - W pogoni za sukcesem - 7
4 - Maska - 6
5 - Nickelodeon - 6
6 - Daisy Miller - 6
7 - Śmiechu warte - 4
8 - Saint Jack - 4
1 - No I co, doktorku? - 9
2 - Ostatni seans filmowy - 8
3 - Papierowy ksiezyc - 8
4 - Historia Natalie Wood - 8
5 - W pogoni za sukcesem - 7
6 - Dziewczyna warta grzechu - 7
7 - Zywe tarcze - 7
8 - Nauczyciel z przedmiescia 2 - 7
9 - Poza scena - 7
10 - Zakazana namietnosc - 7
11 - Maska - 6
12 - Ktos tu kreci - 6
13 - Daisy Miller - 6
14 - Ostatnia milosc - 6
15 - Texasville - 6
16 - Smiechu warte - 4
17 - Saint Jack - 4
18 - Voyage To The Planet Of Prehistoric Women - 3
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Ostatni seans filmowy (1971) 7,66 29
2 Papierowy księżyc (1973) 7,73 11
3 Maska (1985) 7,00 12
4 No i co, doktorku? (1972) 7,00 6
Seriale we współpracy:
Rodzina Soprano (1999) 8,41 22
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Ostatni seans filmowy (1971) 8,16 49
2 Papierowy księżyc (1973) 7,95 22
3 Żywe tarcze (1968) 7,50 10
4 Maska (1985) 7,06 18
5 No i co, doktorku? (1972) 7,17 12
Seriale:
Rodzina Soprano (1999) 8,58 33
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Ostatni seans filmowy (1971) 8,10 91
2. Papierowy księżyc (1973) 7,71 55
3. Żywe tarcze (1968) 7,36 33
4. No i co, doktorku? (1972) 6,78 23
5. Maska (1985) 6,59 34
6. Ktoś tu kręci (1976) 6,60 10
7. Texasville (1990) 6,09 11
8. Dziewczyna warta grzechu (2014) 5,32 25
1. Ostatni seans filmowy 9/10
2. Maska 8/10
3. Papierowy księżyc 7/10
4. Dziewczyna warta grzechu 4/10
1. Żywe tarcze
2. What’s Up, Doc?
3. Papierowy księżyc
4. Ostatni seans filmowy
5. Maska
6. Poza sceną
7. Saint Jack