Netflix nie zamierza poprzestać na platformie streamingowej. Jak donosi Bloomberg, koncern w 2025 roku otworzy nowe biznesowe przedsięwzięcie. Jego nazwa to Netflix House. Czym jest Netflix House?
Netflix pozazdrościł konkurencji, która spienięża swoje popularne produkcje dzięki parkom rozrywki i sprzedawanym w nich gadżetom.
Netflix House będzie siecią sklepów typu pop-up.
W sklepach tych oferowane będą
ubrania i gadżety związane z popularnymi tytułami platformy. Będzie można również coś
zjeść i napić się (menu również będzie inspirowane serialami i filmami Netfliksa). Platforma planuje także
dodatkowe atrakcje, które pozwolą zanurzyć się fanom w świecie z ich ulubionego show.
Jak to jest w modelu pop-up, sklepy te będą zmieniać swoją ofertę co kilka miesięcy. Będzie ona uzależniona od tego, co aktualnie robi furorę na platformie.
Pierwszy Netflix House otworzy się w Ameryce w 2025 roku. Na razie nie jest jasne, czy inicjatywa wyjdzie poza granice USA.
Platforma już teraz tworzy lokalnie atrakcje związane z promocja swoich filmów i seriali. W Warszawie pojawiła się na przykład niedawno instalacja związana z filmem
"Znachor". Są to jednak na razie akcje nieregularne. Netflix House ma zapewnić całoroczną formę fizycznej promocji platformy.
Zwiastun filmu "Znachor"